“Затверджую”
начальник управління освіти і науки Тернопільської міської ради
________________ О.П. Похиляк
“_____” _____________ 2016 р.
|
“Затверджую”
начальник управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради
________________ М.М. Круть
“_____” _____________ 2016 р.
|
“Затверджую”
директор КЗ ТМР “Центр творчості дітей та юнацтва”
________________ С.М. Миханчук
“_____” _____________ 2016 р.
|
“Затверджую”
директор Тернопільської СШ І-ІІІ ст. №29
________________ А.В. Ятищук
“_____” _____________ 2016 р.
|
“Погоджено”
президент Тернопільської обласної федерації спортивного туризму
________________ В.П. Старичков
“_____” _____________ 2016 р.
|
|
ПОЛОЖЕННЯ
про відкриту Першість м. Тернополя зі спортивного (пішохідного) туризму в закритому приміщенні (за програмою Кубку Тернопільської обл. з пішохідного туризму)
І Мета та завдання
Змагання проводяться з метою підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особистості, виховання у молодого покоління почуття патріотизму та любові до рідної землі, пропаганди здорового способу життя та змістовного активного відпочинку, популяризації серед учнівської та студентської молоді масового спортивного туризму, підвищення рівня спортивно-туристської майстерності, налагодження дружніх стосунків між юними туристами-спортсменами, визначення кращих туристських команд.
ІІ Терміни та місце проведення
Змагання проводяться 6 березня 2016 року в спортивному залі Тернопільської СШ №29, м. Тернопіль, бульв. Вишневецького, 10.
ІІІ Керівництво змаганнями
Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань здійснюють управління освіти і науки, управління у справах сім’ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради, Тернопільська обласна федерація спортивного туризму.
Безпосереднє проведення змагань покладається на відділ організаційно-масової роботи КЗ ТМР «Центр творчості дітей та юнацтва», Головну суддівську колегію (ГСК).
ІV Учасники змагань
До участі у змаганнях допускаються збірні команди загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, ВНЗ, спортивно-туристських клубів, громадських організацій, об’єднань туристів Тернопільщини та запрошені команди.
Склад делегації:
- учасники – 4 особи (з них не менше 1 особи жіночої статі);
- тренер-представник – 1 особа (може бути учасником команди);
- суддя (від організації, команди) – 1 особа.
Вікові категорії учасників:
- молодша група — 2001-2006 р.н.
- середня група — 1999-2001 р.н.
- старша група — 1998 р.н. і старші.
Спецдопуск передбачено (зразок довідки додається).
Молодші спортсмени можуть бути учасниками старших команд в межах допуску до виступу на дистанції відповідного класу згідно діючих Правил змагань зі спортивного туризму (далі — Правила).
Залік у Кубку Тернопільської області з пішохідного туризму (далі — Кубок) можуть мати лише команди середньої та старшої вікової групи, які відповідають умовам проведення Кубку.
Спортивна кваліфікація учасників — згідно Правил.
Відповідальність за підготовку учасників до змагань покладається на тренера-представника команди.
V Загальні умови проведення та програма змагань
Змагання проводяться на короткій дистанції «Смуга перешкод»:
- молодша вікова група — І класу (особисто-командна);
- середня вікова група — І-ІІІ класу (командна);
- старша вікова група — І-IІІ класу (командна)
відповідно до Правил, Настанов з проведення змагань з пішохідного туризму, затверджених рішенням Виконкому Федерації спортивного туризму України 11.04.2015 року, Регламенту Кубку та Умов проходження дистанцій (додаються).
Програма змагань:
- до 930 год. — прибуття команд, робота мандатної комісії;
- 935 год. — нарада ГСК з представниками;
- 950 год. — урочисте відкриття змагань;
- 1000-1200 год. — показ дистанції та проведення змагань молодшої вікової групи;
- 1210-1700 год. — показ дистанцій та проведення змагань середньої та старшої групи;
- 1730 год. — підведення підсумків та урочисте закриття змагань;
- з 1800 год. — роз'їзд команд.
Розподіл виступу команд – згідно командного рейтингу окремо в кожній віковій групі. Команди з вищим рейтингом стартують раніше.
VI Технічне забезпечення учасників змагань
Учасники користуються необхідним особистим та командним спорядженням для безпечного подолання дистанції, допущене технічною комісією.
Нестандартне спорядження, що забезпечує безпеку учасників, не допускається.
VІІ Порядок та терміни подання заявок,
необхідна документація
Попередня заявка подається до 28 лютого 2016 року (включно) на електронну адресу tulipadanys@gmail.com або за моб. телефоном (097)-85-81-071, (093)-53-23-427.
До мандатної комісії в день змагань необхідно подати такі документи:
- іменну заявку (додається);
- паспорт, а для осіб молодших 16 років — свідоцтво про народження та учнівський (студентський) квиток;
- договір особистого страхування (участь у туристських змаганнях) на кожного учасника чи груповий, дійсний на час проведення змагань;
- документ, що підтверджує спортивну кваліфікацію учасника.
При відсутності будь-якого з документів учасник (команда) до змагань не допускається!
VІІI Визначення результатів та підведення підсумків змагань
Результати проходження дистанцій серед команд кожної вікової групи визначаються згідно Умов їх проходження.
Місця визначаються окремо серед команд кожної вікової групи. Вищі місця займають команди, які мають менший результат. У випадку рівності результатів вище місце присуджується команді з меншим штрафним часом, а далі — яка стартувала раніше.
IХ Нагородження переможців та призерів
Команда-переможець змагань у кожній віковій групі нагороджується Кубком та дипломом.
Команди-призери змагань у кожній віковій групі нагороджуються дипломами.
Переможці та призери змагань в молодшій віковій групі в особистому заліку (окремо серед хлопців та дівчат) нагороджуються грамотами.
Учасники команд-переможців та призерів у кожній віковій групі та їх тренери нагороджуються медалями та грамотами.
Х Фінансування
Видатки, пов’язані з матеріально-технічним забезпеченням підготовки та участі команд у змаганнях здійснюється за рахунок джерел фінансування, які не заборонені чинним законодавством.
Видатки на нагородження переможців та призерів змагань, харчування суддівської колегії здійснюються за рахунок управління у справах сім’ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради.
ХІ Підготовка спортивних споруд, безпека змагань,
медичне забезпечення змагань
Підготовка спортивних споруд та контроль за їх технічним станом під час проведення змагань здійснюються у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.1998 року №2025 «Про порядок підготовки спортивних споруд та інших, спеціально відведених, місць для проведення масових спортивних культурно-видовищних заходів», діючих Правил і наказу Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту від 26 квітня 2004 року №1274 «Про додаткові заходи з попередження травматизму та нещасних випадків у спортивній діяльності».
Відповідальність за організацію заходів безпеки під час змагань покладається на заступника Головного судді з безпеки.
Медичне забезпечення змагань здійснюється у відповідності до «Положення про медичне забезпечення спортивно-масових заходів», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 27.10.2008 року №614.
Це Положення є офіційним викликом на змагання.
Оргкомітет
|